استادیار

دکتر فاطمه معافیان

آموزش زبان انگلیسی

  • کارشناسی ادبیات انگلیسی/ دانشگاه ولی عصر (عج)   
  • کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی/ دانشگاه مازندران 
  • دکتری آموزش زبان انگلیسی/ دانشگاه دریانوردی و علوم درایی چابهار  
     
  • Teacher Education
  • The Psychology of Education
  • Psycholinguistics
  • Mindfulness
  • Pragmatics
  • Discourse Analysis
  • این متن آزمایشی است    سال  1400 
  • این متن آزمایشی است    سال  1400 
  • این متن آزمایشی است    سال 1391 

اطلاعات تماس

  • شماره تماس 
    0583228115
  • پست الکترونیکی 
    f.moafian@kub.ac.ir 
  • شماره اتاق:
    ساختمان شماره 5 اتاق517
دانلود رزومه
Google Scholar

مقالات علمی چاپ شده در مجلات

View Article
  • Moafian, F., Sarkhosh, M., & Khajevand Noorashrafi, F. (2024). An Investigation of Cross-cultural Gender-Wise Stereotypes in Apologizing Through Film Series. Heliyon, 10, 1-15.
View Article
  • Naderi, S., & Moafian, F. (2023). The victory of a non-digital game over a digital one in vocabulary learning. Computers and Education Open, 4, 100135.
View Article
 
  • Kruk, M., & Moafian, F. (2022). A retrospective view on foreign language anxiety. Konin Language Studies, 10(4), 299-318.
View Article

مقالات علمی ارائه شده در کنفرانس‌ها

View Article
  • Moafian, F. (2025). Mindful minds, attentive ears: Investigating the link between mindfulness and EFL listening skills. International Conference on Current Issues in Language, Literature, & Applied Linguistics, Islamic Azad University, Mashhad Branch, Iran.
View Article
  • Khalesi, K., Yaqubi, B., & Moafian, F. (2021). Developing the concept of subordinated prenominal adjectives via learners' self-explanation: An experimental study on Swain's theory of languaging. The 18h International TELLSI Conference, Tarbiat Modares University, Tehran, Iran.
View Article
Motakef, R., & Moafian, F. (2011). Self-efficacy and attribution theory: Investigating the relationship among EFL university students. The 9th International TELLSI Conference, Ilam University, Ilam, Iran
View Article
Aminpoor, H., Mostafaie, A., Ostovar, S., & Moafian, F. (2011). Investigating the relationship between metacognition and fear of success in high school and pre-university boy students.  The 4th International ICMEE Conference, School of Educational Studies, Universiti Sains Malaysia, Penang

دروس ارائه شده در نیم‌سال جاری

نام درس
واحد
زمان ارائه درس
طرح درس
ترم
تدریس عملی
2
هرهفته، یکشنبه، 08:00 تا 10:00 
دانلود PDF طرح درس
نیم‌سال اول 1404-1405
روش تدریس مهارت های زبان
4
هرهفته، دوشنبه، 13:00 تا 15:00 | هرهفته، سه‌شنبه، 10:00 تا 12:00
دانلود PDF طرح درس
نیم‌سال اول 1404-1405
روانشناسی زبان 2
2
هرهفته، چهار شنبه، 08:00 تا 10:00
دانلود PDF طرح درس
نیم‌سال اول 1404-1405
سنجش مولفه های زبان
2
 هرهفته، سه‌شنبه، 08:00 تا 10:00
دانلود PDF طرح درس
نیم‌سال اول 1404-1405


 

دروس ارائه شده قبلی 

  • Teaching Methodology
  • Practicum 1
  • Practicum 2
  • The Preparation of Teaching Aids
  • Teaching Language Skills
  • Teaching Language Components
  • Psycholinguistics 1
  • Psycholinguistics 2
  • Psychology of Education
  • Sociology of Education
  • Testing
  • Assessment of English Language Components
  • Assessment of English Language Skills
  • General Issues in Linguistics
  • Research

رساله های دکتری

عنوان رساله
نام دانشجو
سمت
زمان
Text
Text
استاد راهنما
سال 1402
Text
Text
استاد مشاور
سال 1402
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Text

پایان نامه های کارشناسی ارشد

عنوان رساله
نام دانشجو
سمت
زمان
Text
Text
استاد راهنما
سال 1402
Text
Text
استاد مشاور
سال 1402
Text
Text
Text
Text
Counter
عنوان کتاب
مؤلفان
ناشر
1
دانشگاه فردوسی
این متن آزمایشی است این متن آزمایشی است
 این متن آزمایشی است
دانشگاه کوثر
2
Text
Text
استاد مشاور
3
Text
Text
Text

طرح های پژوهشی  

عنوان طرح
نوع طرح
طرف قرارداد
سال اختتام  طرح
این متن آزمایشی است این متن آزمایشی است
درون دانشگاهی
دانشگاه کوثر
سال 1402
این متن آزمایشی است این متن آزمایشی است
درون دانشگاهی
دانشگاه کوثر
سال 1402
Text
Text
Text
Text
  • معاون اداری و مالی دانشگاه 0
    1399 ← 1380
  • معاون اداری و مالی دانشگاه 0
    1399 ← 1380
  • معاون اداری و مالی دانشگاه 0
    1399 ← 1380