رئیس دانشگاه کوثر:

کمیته بررسی اخلاق سازمانی ایجاد خواهد شد

کمیته بررسی اخلاق سازمانی ایجاد خواهد شد

رئیس دانشگاه کوثر گفت: به منظور رصد وبررسی عملکرد کارکنان و بهبود و ارتقا جایگاه دانشگاه کمیته بررسی اخلاق سازمانی در دانشگاه کوثر ایجاد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر دکتر علیرضا حسینی درنشست صمیمی با کارکنان دانشگاه اظهار کرد: نشست های صمیمی با کارکنان دانشگاه درپایان هر نیم سال تحصیلی یکبار ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به کارکنان افزود: برای رشد وترقی جایگاه دانشگاه از الگو های بزرگ استفاده کنید و ادامه داد: باید با دید کلان به کارها و موضوعات توجه کنیم تا بتوانیم برای دانشگاه کارهای بزرگی را انجام دهیم.

دکتر حسینی با بیان چهارویژگی کلیدی صداقت،مسئولیت پذیری،بخشش و دلسوزی موفقیت افراد در مجموعه دانشگاه را درگرو رعایت این چهار مولفه دانست و بیان کرد: صادق بودن با مدیر وهمکار درکنار مسئولیت پذیری در مقابل کارهایی که واگذار می شود و با بخشندگی در کارها و نداشتن خساست و دلسوزی با عث رشد وترقی مجموعه خواهد شد.

وی شفافیت وشجاعت را از اصل های مهم مدیریتی برشمرد و ادامه داد: مدیران باید با کانال های ارتباطی صحیح سوءرفتار ها را رصد ودر اصلاح آنها شجاعت لازم را داشته باشند.

دکتر علیرضا حسینی خطاب به کارکنان همچنین گفت: مسائل باید دربدنه کارشناسی حل شود ونباید مدیران با موضوعات جزیی درگیر شوند و ادامه داد: مدیران باید شاخص های عملکرد صحیح را طوری تنظیم کنند که قابل اندازه گیری باشد.

وی با اعلام اینکه به رفتار های درست پاداش های مادی ومعنوی خواهیم داد افزود: به رفتار های غلط و اشتباه هم توجه خواهیم کرد و درصورت عدم اصلاح برخورد  قاطع خواهد شد.

رئیس دانشگاه کوثربا شمردن برخی شاخص های عملکردی صحیح خطاب به کارکنان افزود: درانجام کارها در وقت معین اهتمام لازم داشته باشد چرا که اثر گذاری هر کاری به انجام به موقع آن است.

دکتر علیرضا حسینی همچنین گفت: رابطه دوستانه در محیط کار باعث پیشرفت خود شخص و در نهایت سازمان خواهد شد و از همه کارکنان دانشگاه خواست برای بهبود وارتقا جایگاه دانشگاه از ظرفیت ها وپتاسیل هریک از کارکنان در دانشگاه استفاده خواد شد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان بازوی توانمند مدیران هستند افزود: کارشناسان هر مجموعه باید با مدیران تعامل سازنده جهت ارتقاء جایگاه دانشگاه داشته باشند.