کسب یک مقام پرافتخار در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

کسب یک مقام پرافتخار در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

 

آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در روز سه شنبه 2 خرداد ۱۴۰۲ در پردیس دانشگاه مازندران واقع در بابلسر برگزار شد که انجمن‌ علمی دانشجویی دانشگاه کوثر موفق به کسب رتبه شایسته تقدیرشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت که با حضور دکتر زلفی گل، وزیر علوم‌تحقیقات و فناوری، دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر بادپا مدیر کل امور پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمعی از مسئولان در دانشگاه مازندران برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر بعمل آمد.

در این جشنواره، انجمن‌ علمی دانشجویی جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری دانشگاه کوثر موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر در بخش ویژه گروه علوم انسانی با عنوان کرسی نقد و مناظره علمی: عدالت اجتماعی و توسعه پایدار شهری شد.

لازم به  ذکر است، فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت از شهریورماه سال گذشته آغاز شد و دریافت آثار به دبیرخانه وزارت عتف از مهرماه سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفت، که مجموعاً 1288 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که شامل 5 گروه: دام‌پزشکی و کشاورزی با ۱۶۵ اثر، علوم پایه با ۱۶۳ اثر، فنی و مهندسی با ۳۷۷ اثر، هنر و معماری با ۹۵ اثر و گروه علوم انسانی با ۴۴۹ اثر بوده است.

دانشگاه کوثر این دستاورد مهم را به  مدیریت فرهنگی دانشگاه، فعالین انجمن‌های علمی و اساتید تبریک و آرزوی موفقیت‌­های روزافزون را برای دانشجویان گرامی از درگاه ایزد منان مسئلت دارد.