کسب رتبه برتر دانشگاه کوثر در حوزه ورزش‌ همگانی

کسب رتبه برتر دانشگاه کوثر در حوزه ورزش‌ همگانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر؛ به نقل از گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، در پایان پنجاه‌وسومین نشست مدیران تربت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی که با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد از دانشگاه‌های برتر در چهار حوزه «ورزش همگانی»، «مراکز تندرستی و مشاوره ورزشی»، «اماکن ورزشی »،«ورزش قهرمانی»، مشارکت در فعالیت های ورزش دانشجویی» با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

در لیست دانشگاه‌های برتر در سال 1402، دانشگاه کوثر در حوزه «ورزش همگانی» به عنوان دانشگاه برتر معرفی شد.

گفتنی است که دانشگاه کوثر  با توجه به شاخص‌های «شرکت در مسابقات استانی 1401، شرکت در المپیاد همگانی 1402، برگزاری جشنواره‌های همگانی، پاییزه، هفته تربیت‌بدنی و زمستانه، میزبانی مسابقات استانی، پاسخگویی به موقع به مکاتبات و ارسال گزارشات» در حوزه ورزش‌های همگانی به عنوان دانشگاه برتر اعلام شد.

این افتخارآفرینی را به جامعه دانشگاهی دانشگاه کوثر به ویژه به همکاران معاونت دانشجویی، مدیریت امور تربیت‌بدنی و دانشجویان فعال در حوزه تربیت‌بدنی تبریک عرض می‌نماییم. امید است با تلاش مستمر و همکاری جمعی شاهد تداوم موفقیت‌های روزافزون دانشگاه کوثر در حوزه‌های مختلف باشیم.