کسب رتبه اول و یک عنوان شایسته تقدیر توسط روابط عمومی دانشگاه

کسب رتبه اول و یک عنوان شایسته تقدیر توسط روابط عمومی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر؛ در دومین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های برتر منطقه ۹ کشور، حوزه روابط عمومی دانشگاه کوثر، موفق به کسب رتبه اول و یک عنوان شایسته تقدیر شد.

دومین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های برتر منطقه ۹ کشور در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، با حضور دکتر شمسی‌پور، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر آزاد، معاون روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سارا رستمیان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت عتف، لیلی زرین کفش رئیس اداره تشریفات وزارت عتف و مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه‌های منطقه و به میزبانی دانشگاه تربت حیدریه برگزار گردید.

داوری این جشنواره، به دو دسته‌ی دانشگاه‌های بالای ۳ هزار دانشجو و زیر ۳ هزار دانشجو تقسیم شده بود و آثار ارسالی به این جشنواره در چهار محور شامل سه محور عمومی شامل “اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها”، “تبلیغات و انتشارات"، "روابط عمومی الکترونیک" و یک محور ویژه “جهاد تبیین” مورد داوری قرار گرفت. در این جشنواره دانشگاه کوثر به عنوان رتبه اول در مجموع امتیازات هر چهار محور و عنوان شایسته تقدیر در محور اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها در بخش دانشگاه‌های زیر ۳ هزار دانشجو معرفی شد.