به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، کاروان ورزشی دانشگاه کوثر در مسابقات دومین المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی خراسان‌شمالی که با حضور 17 تیم از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار شد، در جایگاه چهارم قرار گرفت.

بنابر این گزارش دانشجویان دانشگاه کوثر در دومین المپیاد ورزشی استانی در ۹ رشته ورزشی‌ تکواندو، شطرنج، بدمینتون، تنیس روی میز، والیبال، بسکتبال، فوتسال، دومیدانی و شنا به رقابت پرداختند.

دانشجویان دانشگاه کوثر در رشته ورزشی تکواندو به مقام دوم تیمی دست یافتند و در بخش انفرادی فاطمه شاهی مدال طلا و  زهرا رضایی و فائزه ذبیح الهی دو مدال برنز کسب کردند.

تیم دانشگاه کوثر در رشته ورزشی تنیس روی میز به مقام اول تیمی نائل آمدند و در بخش انفرادی مهدیس شیخی مدال طلا کسب کرد. و همچنین در رشته ورزشی بدمینتون دانشجویان دانشگاه کوثر مقام نخست تیمی را کسب کردند و در بخش انفرادی فائزه ابوترابی مدال نقره را از آن خود کرد.

در رشته شطرنج تیم دانشگاه کوثر به مقام دوم رسید و در بخش انفرادی فاطمه جباران مدال نقره مسابقات را کسب نمود.

همچنین سارا سنچولی دانشجوی دانشگاه کوثر در مسابقات دومیدانی در دو ماده 100 متر و پرش طول موفق به کسب دو مدال طلا شد.

در مسابقات والیبال، بسکتبال و فوتسال تیم های دانشگاه کوثر به مدال برنز مسابقات دست یافتند.

در رده بندی کلی مسابقات کاروان ورزشی دانشگاه کوثر با وجود اینکه فقط در بخش بانوان حضور یافت در مقایسه با سایر تیم‌ها که در دو بخش آقایان و بانوان شرکت نمودند، از میان 17 تیم به مقام چهارم رسید. در این رده بندی تیم‌های دانشگاه بجنورد، دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و دانشگاه پیام نور بجنورد به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

شایان ذکر است دومین المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان شمالی به میزبانی دانشگاه بجنورد از 28 آبان ماه لغایت 10 آذر ماه برگزار شد.