کارهای فرهنگی و بزرگ انقلابی مانند شجره طیبه است

کارهای فرهنگی و بزرگ انقلابی مانند شجره طیبه است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر محبوبه معین مقدس، سرپرست دانشگاه کوثر با دکتر تقی صادقی رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی دیدار کردند.
دکتر معین مقدس با بیان این که دانشگاه کوثر با داشتن اعضای هیات علمی کارآمد می‌تواند در حوزه فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی و در مسیر دولت مردمی جریان ساز باشد اظهار داشت:
دانشگاه کوثر به عنوان اولین دانشگاه جامع بانوان بعد از انقلاب، توانسته شاخص‌های علمی و سطح توانمندی دختران ایران زمین را ارتقاء دهد و این پتانسیل را دارد که در آینده نزدیک به دانشگاه بین‌المللی تبدیل شود.
رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه همکاری بیان داشت: با مدیریت درست می‌توانیم با کمک خیل عظیم دانشجویان فعال، خوش‌فکر و آرمانگرای دانشگاه کوثر که در این یک دهه خوش درخشیدند کارهای جهادی انجام داد. 
وی ادامه داد: کارهای فرهنگی و بزرگ انقلابی مثل شجره طیبه است و انسان رو به تعجب وا می‌دارد و ما دائم در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی قرار داریم، باید با انتقال انگیزه و ایجاد اشتیاق در دانشجویان و اساتید نقش آن ها را در حوزه‌های فرهنگی پر رنگ کنیم و این گونه وارد فاز عملیاتی شویم.
دکتر صادقی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این آمادگی را دارد که در تمام زمینه‌های فرهنگی با دانشگاه در حیطه‌های مختلف اعم از برگزاری نشست‌های دانشجویی و کارگاه‌های فرهنگی همکاری نماید.