با اعلام مرحله سوم برندگان جوایز تحصیلی ؛

چهار دانشجوی کوثر موفق به کسب جایزه تحصیلی بنیاد نخبگان شدند

چهار دانشجوی کوثر موفق به کسب جایزه تحصیلی بنیاد نخبگان  شدند

با اعلام  برندگان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان چهار دانشجوی کوثر موفق به کسب جوایزتحصیلی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر دکتر علیرضا حسینی با اعلام این خبر افزود:دانشجویان با معدل بالا در هر ترم و همچنین بر اساس فعالیت های علمی که داشته اند می توانند با ثبت نام در سامانه سینا وابسته به بنیاد نخبگان کشور پس از بررسی و مقایسه کشوری از جوایز علمی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: مقایسه ی دانشجویان بر اساس معیارهای مختلف از جمله فعالیت های علمی در دانشگاه، رتبه کنکور برگزیدگان ،المپیاد ها و معدل دانشجویان انجام می شود.

دکتر حسینی ادامه داد: مرحله اول ثبت نام در سامانه سینا از اول اردیبهشت ماه آغازو تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد و مرحله دوم نیزاز اول مهرماه آغاز و تا پایان همان ماه ادامه دارد.

وی همچنین اظهار کرد: مقایسه ها بین دانشجویان هر رشته به طور مجزا ودر ورودی های مختلف انجام می شود و افزود:جوایزارائه شده به مقاطع مختلف تحصیلی در حوزه  آموزش،  پژوهش، فناوری،  فرهنگ و  هسته فناوری می باشد که دانشجویان می تواندد با انتخاب هر کدام از آنها از این جوایز استفاده کنند.

دکتر علیرضا حسینی همچنین گفت: با  اعلام برگزیدگان جایزه تحصیلی بنیاد نخبگان زهرا آقاخانی دانشجوی کارشناسی رشته شیمی ،یگانه شیبانی دانشجوی کارشناسی  رشته حسابداری، مینا شریعتمداری دانشجوی رشته حسابداری وحدیثه خانی دانشجوی کارشناسی رشته قرآن و حدیث از دانشگاه کوثر مشمول دریافت جوایز تحصیلی در سال 97-98 شدند.

 وی ضمن تبریک به دانشجویان برگزیده اعلام کرد: دانشگاه از تمام ظرفیت ها و امکانات خود برای شکوفا شدن استعداد های برتر حمایت خواهد کرد.