معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی

پیگیر مشکل فضای فیزیکی دانشگاه کوثر هستیم

پیگیر مشکل فضای فیزیکی دانشگاه کوثر هستیم

دکتر علی بیگ‌زاده معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی در مراسم معارفه دانشجویان نو ورود دانشگاه کوثر گفت: بر مشکلات فیزیکی دانشگاه کوثر واقف هستیم.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه هر جامعه‌ای برای اینکه به اهداف خود برسد باید منابع در اختیار داشته باشد اذعان داشت: یکی از منابعی که باید کشورها، نهاد‌ها و سازمان‌ها برای رسیدن به اهداف خود داشته باشند منابع مالی است از دیگر منابع برای رسیدن به اهداف متعالی و رشد، داشتن منابع فیزیکی و منابع انسانی متعهد و متخصص است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها محل پرورش نیروهای متعهد و متخصص است ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته داشتن نیروی متخصص و متعهد در راستای آرمان‌های آن کشور است که باعث رشد آن کشور شده است.

دکتر علی بیگ‌زاده با بیان اینکه دوران جوانی شکوهمند و بی‌بازگشت است گفت: در این دوران کم آگاهی و ناهوشیاری‌ها و خودشیفتگی به شکل‌گیری خصلت‌هایی مثل امیدواری، حق طلبی، جستجوگری در انسان می‌شود.

وی ادامه داد: تجرد و نوگرایی، بروز روح تحقیق و مطالعه، تخیل‌گرایی و عدم توجه کافی به ارزش خود از ویژگی‌های دوران جوانی است.

وی گفت: انسان در مسیر تکامل باید به جسم، رشد معنوی، روحی و روانی خود توجه داشته باشد.

دکتر بیگ‌زاده با تأکید بر وظایف دانشگاه‌ها گفت: خدمات آموزشی و پژوهشی، تقویت روح نوآوری علمی و گسترش جنبش نرم افزاری و روحیه نشاط در دانشگاه مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه بزرگان بر کسب علم و دانش در راستای تولید علم و پاسخگویی به مشکلات علمی کشور تأکید دارند اظهار داشت: خوب فکر کنید، معرفت خویش را بالا ببرید و مفید واقع شوید.

وی به تأسی ازگفته امام علی (ع): "هرکس یک کلمه بیاموزد مرا بنده خود ساخته است" گفت: به اساتید خود ارج نهید و ادامه داد: تواضع، حق شناسی، به نیکی یاد کردن از وظایف ما نسبت به اساتید است.

وی با تأکید بر دانشجویان دختر به امر پژوهش و کسب علم گفت: در بخشنامه‌های جدید دستگاه‌های اجرایی ملزم به استفاده از توان مدیریتی خانم‌ها هستند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی بیان داشت: از پیشنهاد‌های علمی و ارزشمند شما در راستای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات مردم واجتماع استقبال می‌کنیم.