رئیس دانشگاه کوثر:

پیگیر علت مشکل پیش آمده برای دانشجویان هستیم

رئیس دانشگاه کوثر:

پیگیر علت مشکل پیش آمده برای دانشجویان هستیم
رئیس دانشگاه کوثر گفت: سلامت جسم، روح و آسایش و رفاه اساتید، کارمندان و دانشجویان برای ما مهم است و همچنان پیگیر موضوع علت مشکل پیش آمده دانشجویان هستیم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر رئیس دانشگاه کوثر در آئین معارفه دانشجویان نو ورود گروه عربی بیان داشت:  دانشجویان باید بدانند در چارچوب قوانین رفتار کنند و اخبار دانشگاه را از کانال اصلی دانشگاه دریافت نمایند و مشکلات خود را از طریق شورای صنفی در چارچوب قوانین به مسئولین دانشگاه انتقال دهند.
 
وی افزود:آیین معارفه دانشجویان نو ورود جهت آگاهی و اطلاع دانشجویان کار بسیار مناسبی است و دانشجویان باید بادقت کافی بهره لازم را ببرند.
 
دکتر علیرضا حسینی ادامه داد: گروه عربی تنها گروهی است که دارای رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه کوثر می باشد و در برنامه ریزی آینده دانشگاه به دنبال آن هستیم همزمان با پایان درس اولین گروه دانش آموختگان کارشناسی ارشد، مجوز دکتری این رشته را نیز اخذ کنیم.
وی افزود:تعداد زیادی از ورودی های سال های گذشته دوره کارشناسی دانشگاه کوثردر تحصیلات تکمیلی پذیرفته شده اند که سفیر دانشگاه کوثر در کل دانشگاه ها ی کشور هستند.
 
دکتر علیرضا حسینی با بیان اینکه با عملی شدن مصوبه ها توسط مدیرگروه وضعیت مطلوب تر می شود ادامه داد: استادان ما رزومه پژوهشی بالایی دارند ودانشجویان باید به معنای واقعی کلمه در همه زمینه ها جویای دانش باشند.
رئیس دانشگاه کوثر افزود: دراردیبهشت سال 98 کتابخانه دانشگاه را در بخش مرجع و منابع کتابخانه ای غنی تر خواهیم کرد.
گفتنی است در این آئین دانشجویان نو ورود گروه عربی با چارت آموزشی، آیین نامه آموزشی و مصوبات آموزشی دانشگاه آشنا شدند.
 این مراسم به همت انجمن علمی دانشجویی برگزارشد