توسط رئیس دانشگاه کوثر انجام شد؛

پیگیری وعده های داده شده در بازدید از خوابگاه ها

پیگیری وعده های داده شده در بازدید از خوابگاه ها

 پیگیری وعده های داده شده بازدید 23مهر به دانشجویان برای ایجاد اتاق مشاوره ، تجهیز خوابگاه ها به وسایل ورزشی و راه اندازی اینترنت پرسرعت برای دانشجویان از مهم ترین محور های بازدید از خوابگاه شماره سه بود که توسط  دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی در این بازدید با اشاره به اینکه مشکلات این خوابگاه کمتر از یک ماه رفع شده است  از تمام کارکنان دانشگاه که جهت رفع مشکلات و پیگیری امور، دانشگاه را یاری کرده اند تشکر کرد وگفت:  تمام قوای خود را در راستای حل مشکلات و ایجاد آرامش و آسایش بیشتر دانشجویان به کار می‌گیریم.

وی ادامه داد: طی نشست اخیری که با دانشجویان در خوابگاه شماره 3 داشته‌ام مقرر شد تا  جهت پیگیری امور  وعده داده شده 20 آبان ماه مجدد بازدیدی به همراه مدیران و معاونین دانشگاه از خوابگاه داشته باشیم که بلافاصله در این تاریخ برای پیگیری امور در خوابگاه حضور پیدا کرده ام که روند انجام امور رضایت بخش است.

دکتر حسینی با اعلام اینکه بر روند اجرایی رفع مشکلات نظارت کامل دارم ادامه داد: کار تجهیز خوابگاه به امکانات ورزشی ، جانمایی اتاق مشاوره جهت همراهی و راهنمایی دانشجویان و همچنین کارهای پایه ای راه اندازی وای فای خوابگاه انجام شده است.

رئیس دانشگاه کوثر افزود: افزایش روشنایی  اتاق های خوابگاه جهت آرامش بیشتر دانشجویان و رسیدگی به امور فاضلاب ساختمان خوابگاه از کارهایی است که در مدت کمتر از یک ماه جهت ایجاد امنیت و رفاه و آسایش دانشجویان انجام شده است.

گفتنی است در این بازدید دکتر علیرضا حسینی از نزدیک از تمام اتاق های خوابگاه بازدید و از روند رفع مشکلات مطلع شد همچنین در این نشست معاونین، مدیران حراست، روابط عمومی، امور دانشجویی، امور خیرین، تدارکات رییس دانشگاه کوثر را همراهی کردند.