توسط رئیس دانشگاه کوثر انجام شد؛

پیگیری وعده‌های داده شده در بازدید از خوابگاه ها

پیگیری وعده‌های داده شده در بازدید از خوابگاه ها

پیگیری وعده های داده شده بازدید 6 آبان ماه به دانشجویان برای ایجاد اتاق مشاوره ، تجهیز خوابگاه ها به وسایل ورزشی ، اتاق تلویزیون و اتاق مطالعه برای دانشجویان از مهم ترین محورهای بازدید از خوابگاه شماره چهار بود که توسط  دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی در این بازدید از تمام کارکنان دانشگاه که جهت رفع مشکلات و پیگیری امور، دانشگاه را یاری کرده اند تشکر کرد وگفت:  تمام قوای خود را در راستای حل مشکلات و ایجاد آرامش و آسایش بیشتر دانشجویان به کار می‌گیریم.

وی با اعلام رضایت از روند انجام امور ادامه داد: طی نشست اخیری که با دانشجویان در خوابگاه شماره4 داشته‌ام مقرر شد تا  جهت پیگیری امور  وعده داده شده 6 آذر ماه مجدد بازدیدی به همراه مدیران و معاونین دانشگاه از خوابگاه داشته باشیم که بلافاصله در این تاریخ برای پیگیری امور در خوابگاه حضور پیدا کرده ام .

دکتر حسینی ادامه داد: کار تجهیز خوابگاه به امکانات ورزشی ، جانمایی اتاق مشاوره ، اتاق تلویزیون و اتاق مطالعه جهت همراهی و راهنمایی دانشجویان انجام شده است.

رئیس دانشگاه کوثر افزود: افزایش روشنایی اتاق ها و تنظیم سیستم گرمایشی و تهویه خوابگاه جهت آرامش بیشتر دانشجویان از کارهایی است که در مدت یک ماه جهت ایجاد امنیت و رفاه دانشجویان انجام شده است.

گفتنی است در این بازدید دکتر علیرضا حسینی از نزدیک از تمام اتاق های خوابگاه بازدید و از روند رفع مشکلات مطلع شد همچنین در این نشست معاونین ، روابط عمومی، مدیردانشجویی، امور خیرین، تدارکات رییس دانشگاه کوثر را همراهی کردند.