پیام قدردانی رئیس دانشگاه کوثر از حضور حماسی مردم و دانشگاهیان در انتخابات

پیام قدردانی رئیس دانشگاه کوثر از حضور حماسی مردم و دانشگاهیان در انتخابات

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر؛ دکتر محبوبه معین مقدس، طی پیامی از حضور مردم خراسان شمالی و جامعه دانشگاهی در انتخابات تشکر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در 11 اسفند 1402 ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران اسلامی بار دیگر؛ بصیرت، اقتدار و اراده‌ی بی‌همتا را به میدان آوردند و با این حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز، صحنه‌هایی بی‌نظیر از ذلت و خواری دشمنانی را به نمایش گذاشت که در تلاش بودند با دسیسه ها و ترفندها و توطئه‌های مختلف، سدی بر سیل خروشان اراده مردم برای مشارکت در انتخابات باشند. مطمئنا نمایندگان منتخب در پاسخ به این حضور پرشور، مسئولیتی دوچندان خواهند داشت و امیدوارم که با تلاش ایشان گام های موثری برای شکوه، اقتدار و عظمت ملت ایران برداشته شود.  
از این رو، اینجانب به نوبه خودم به پاس این حضور، از شما مردم فهیم و آگاه به ویژه جامعه دانشگاهی که با احساس مسئولیت هوشمندانه و در جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، میراث گرانبهای امام راحل عظیم الشان و شهدای عالیمقام در لبیک گویی به فرامین و تاکیدات عزت آفرین مقام عظمای ولایت، به میدان آمدید، خاضعانه و صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و آرزوی توفیق روزافزون تمامی بزرگواران را از خداوند متعال خواهانم.