رئیس دانشگاه کوثر :

پیام رییس دانشگاه کوثر به مناسبت روز قدس

پیام رییس دانشگاه کوثر به مناسبت روز قدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی رییس دانشگاه کوثر پیامی به مناسبت روز قدس صادر نمود که متن آن به شرح ذیل می باشد:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مسجدالاقصی اولین قبله‌ای است که مسلمانان صدر اسلام بدان سوی نماز گزاردند، همچنین یکی از مکان‌های مقدسی است که در پیشگاه مسلمانان از احترام و قداست بالایی برخوردار می‌باشد. این حرم شریف سال‌هاست که مداوم و بی‌وقفه تاخت و تازهای خشونت‌بار صهیونیست‌ها را در جای جای خود تجربه می‌کند و سنگینی چکمه‌های نژادپرستان صهیونیست را بر صحن و سرای خود لمس می‌نماید. این حرم مقدس الهی سال‌هاست که شاهد جور بی‌امان و ظلم بی‌حساب بر مردم فلسطین است.

روز قدس از اقدامات به یادماندنی و ارزنده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که برای انسجام ‌بخشیدن به صفوف مسلمانان از هر نژاد و دسته‌ای به یادگار ماند تا در برابر رخنه‌ی یهود و توطئه‌ی بدخواهان آیین بیداری‌بخش اسلام، در اتحادی شکوهمند و در حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین قدرت خود را به منصه ظهور بگذارند.

بی گمان روز قدس، روز احیای هویت اصیل پیروان آیین محمدی (ص) و افشای ساز و کار جعلی رژیم غاصب صهیونیستی است، روزی که هر انسان آزاده‌ای، به‌ویژه هر مسلمان راستینی باید به ندای وجدان بیدار خویش پاسخ گوید و در حمایت از چندین دهه مبارزه‌ی آزادی‌خواهانه‌ی ملتی ستم‌دیده، در اجتماع حامیان شرافت انسانی و دوست‌داران رهایی قدس شریف و مردم فلسطین از بند اسارت حضوری آگاهانه و کارساز داشته باشد.

روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان در راستای زنده‌ بودن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

پروردگار بزرگ را شاکریم که در این ماه مبارک، ماه نزول قرآن، فرصتی را برای همه مسلمانان فراهم کرد تا با حضور بر سر این خوان پربرکت معنوی یک‌بار دیگر علاوه بر دعا و مناجات، جلوه‌ای‌ از یگانگی و اتحاد را خلق کنند که اوج آن در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یعنی روز جهانی قدس است که بنیانگزار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) به‌خوبی این حقیقت را درک کرده بود که "فلسطین قلب امت اسلام و روز قدس روز مستضعفان جهان اسلام است".

لذا با گذشت سالها ازپیروزی انقلاب اسلامی، فریادش هم چنان در گوش‌ها پیچیده و امت اسلامی نیز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی این روز را گرامی می‌دارند و اینجانب ازملت خداجو ایران به ویژه خانواده دانشگاه کوثر می خواهم که با الهام از آموزه‌های جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به ندای ولی امرمسلمین مقام معظم رهبری با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس با ایستادگی انقلابی خود در این روز نشان دهند که مدافع آرمان های اسلام هستند.