پیام رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی

پیام رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی
 
رئیس دانشگاه کوثر در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی؛ دکتر محبوبه معین مقدس رئیس دانشگاه در پیامی ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
دوران دفاع مقدس برگ زرینی است در تاریخ ایران عزیز و این دوران یادآور رشادت‌ها و سلحشوری‌های عزیزانی است که با تمام توان در مقابل دشمنان برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اعتقادی و الهی خود ایستادگی کردند و گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای ترویج ارزش های بجا مانده از آن روزهای مقدس و پرشور است.
شروع هفته دفاع مقدس با شروع سال تحصیلی جدید و آغار بهار علم و دانش، تقارنی نیکوست که فضای سنگرهای علمی با عطر شهیدان و خاطره ایثار، از خودگذشتگی و جانفشانی آنان متبرک می¬شود.
امروزه وظیفه جوانان غیور ایران این است که در جبهه علم آموزی، تولید دانش و فناوری، تلاش کنند تا ضمن صیانت از دستاوردهای خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی، زمینه اقتدار و سربلندی کشور را نیز فراهم کنند. 
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی، بهار علم و دانش را به تمامی اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان شریف و دانشجویان عزیز دانشگاه کوثر تبریک گفته و موفقیت‌های علمی و معنوی جامعه دانشگاهی را از درگاه خداوند تبارک و تعالی خواستارم.