پیام رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت آغاز دهه فجر

پیام رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت آغاز دهه فجر

رییس دانشگاه کوثر با صدور پیامی فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وآغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر متن پیام دکتر علیرضا حسینی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْر* وَلَیَالٍ عَشْرٍ

 

فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشانگر مجاهدت و ایثار ملت بزرگ ایران در پاسداشت دستاوردهای انقلاب بزرگ قرن بیستم است که جنبه معنوی و فرهنگی آن بر دیگر وجوهش تفوق دارد؛ انقلابی که ثمره خون دادن ها و خون دل خوردن های هزاران هزار ایرانی از زن و مرد و پیر و جوان از هر قوم و آیین طی قریب یک سده گذشته است که برای رویش جوانه های استقلال، آزادی و پیشرفت و توسعه پایدار در سایه استقرار نظام مبتنی بر مردمسالاری دینی تلاش کردند و حماسه آفریدند.

اینک درخت تنومند و بارور جمهوری اسلامی به ثبات، پختگی و کمال رسیده و ثمرات کوشش های ملت هر روز در قالبی نو عیان می شود. نظامی که همه ارکان آن مستقیم یا غیرمستقیم با رأی و نظر اکثریت ملت برگزیده می شوند تا نشانی باشد از پاسخگویی همه مسئولان در برابر مطالبات مردم. با وجود فشارهای پیدا و پنهان بدخواهان این ملک و ملت طی ۴ دهه گذشته دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست. ولی با این حال برای تحقق کامل اهداف،آرمان ها وشعارهای مردم ورهبران انقلاب اسلامی درسال 57 باید با همت وتلاش مضاعف، تدبیر صحیح امور وتقویت روحیه امید به آینده به ویژه نسل جوان و نوجوان آینده ساز کشور،مسیر چشم انداز رابا سرعت بیشتری پیمود.

امید آن که دهه مبارک فجر این مناسبت فرخنده محملی باشد برای تحکیم وحدت و انسجام ملی، همدلی همه ارکان حاکمیتی در پاسخگویی عملی به مطالبات به حق اقشار گوناگون، تجدید قوای مردم و مسئولان و حرکت سریع تر به سوی اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی.

 

اینک با افتخاربه گذشته و امیدبه آینده، جشن های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را آغاز می کنیم و یاد عزیز معمار سترگ انقلاب امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس را بزرگ می داریم ضمن گرامیداشت ایام دهه فاطمیه، دهه مبارک فجر را به حضور مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران و استادان و دانشجویان و کارکنان دانشگاه کوثرتبریک می‌گوییم از خدای قادر سبحان می خواهیم حیات و ممات ما را حیات و مماتی فاطمی قرار دهد و ساحت انقلاب ما را از محسنات اخلاقی آکنده سازد و از دانشگاهیان دعوت می‌کنیم تا با حضور پر شور خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، اتحاد، همدلی و همزبانی، بصیرت و حضور خود را به نمایش بگذارند