پیام تسلیت رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

پیام تسلیت رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، در متن این پیام آمده است؛
چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت برجسته و دوراندیش، از اهمیت فراوانی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و به عنوان روز اندوه وداع با مردی است که نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و ایران را در تاریخ جاودانه کرد.
 
حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری بی‌نظیر خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.
و یوم‌الله 15 خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمر نشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران است و این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور شد.
 
اینجانب سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به جامعه دانشگاهی تسلیت و تعزیت عرض کرده و انشاالله با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.