پیام تبریک دکتر محبوبه معین مقدس به مناسبت فرارسیدن روز کارمند و هفته دولت

پیام تبریک دکتر محبوبه معین مقدس به مناسبت فرارسیدن روز کارمند و هفته دولت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر متن پیام رئیس دانشگاه به شرح ذیل است:

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان والامقام «رجایی و باهنر» است. در این روزها که آمیخته با شور و شعور حسینی است، همه‌ی ما باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار دهیم و با بهره‌گیری از افکار و معانی ارزشمند این شهیدان والامقام و با عزمی راسخ در راه تعالی میهن اسلامی و تحقق اهداف دولت در حیطه‌های مختلف به ویژه در حیطه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشیم.

 مناسبت هفته دولت و به‌ویژه روز کارمند فرصت مغتنمی است برای تقدیر از خدمات و فعالیت‌های ارزنده تمامی کارمندان دلسوز و پرتلاش کشور که با تعهد خالصانه در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

 این‌جانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم جامعه دانشگاهی به ویژه همکاران گرانقدر دانشگاه کوثر که در مسیر اعتلا و بالندگی دانشگاه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند تبریک عرض می‌نمایم. امید است با توکل به خداوند متعال و همراهی و همدلی تمامی کارکنان دانشگاه، در مسیر پیشرفت و تعالی دانشگاه، به منظور تحقق آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، موفق‌تر از گذشته حرکت نماییم.