پیام تبریک سرپرست دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و هفته معلم

پیام تبریک سرپرست دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و هفته معلم
سرپرست دانشگاه کوثر در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر و روز معلم را تبریک گفت. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، متن پیام تبریک دکتر محبوبه معین مقدس به شرح ذیر است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. بی شک زیباترین جلوه ارتباط انسان با ایزدمنان در ماه مبارک رمضان نمود پیدا می‌کند و ماه مهمانی خدا  گواه روشنی از گشایش درهای رحمت به روی مومنان است. خوشا بر آنانی که برکت رمضان را به دل و جان فراخواندند، اکنون توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند و با قلبی آکنده از ایمان و باور، عید فطر را به سرور می نشینند.
خدای بزرگ را سپاس می‌گوئیم که پایان یک ماه بهره‌مندی از سفره پر برکت ضیافت الهی، متقارن با شروع هفته گرامیداشت مقام معلم شده است و شکرمضاعفی می‌نماییم که این تقارن را بهانه ارزشمندی قرار داد تا یادآور شویم که  معلّمی نماد شکوه و عظمت انسان‌های فرهیخته‌ای است که در عرصه‌ی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به منصه ظهور رساندند. بر اساس آموزه‌های دینی ما، آموزش، عبادتی است ارزشمند و امانتی است گران‌بها از سوی خداوند متعال در دستان توانمند اساتید و معلمان، تا توانایی اندیشیدن را در انسان‌ها تقویت بخشند. این بیان چه زیبا در کلام معلم والامقام، استاد  شهید مطهری تجلی یافته است که «من ستایشگر معلمی هستم که به من اندیشیدن رو بیاموزد نه اندیشه‌ها را».
اینجانب ضمن قبولی طاعات و عبادات، حلول عید سعید فطر و هفته گرامیداشت مقام معلم را به اساتید معزز و همکاران عزیز دانشگاه کوثر تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم ما را در راه ارتقاء و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز بدارد.