پیام تبریک سرپرست دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن عید قربان، غدیر خم و دهه امامت و ولایت

پیام تبریک سرپرست دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن عید قربان، غدیر خم و دهه امامت و ولایت
سرپرست دانشگاه کوثر در پیامی فرا رسیدن عید قربان، غدیر خم و دهه امامت و ولایت را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، متن پیام تبریک دکتر محبوبه معین مقدس به شرح ذیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
ماه ذی الحجّه، ماه سرافرازی ابراهیم(ع)، ماه قربانی اسماعیل(ع)، ماه حجّة الوداع حضرت ختمی مرتبت (ص)، ماه نصب ولایت امام علی (ع)، است که دهم این ماه جلوه گاه رهایی از نفس و تجلی گاه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند است و هجدهمین روز از این ماه مصادف است عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت، که نشانه‌ای شد بر تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت، تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.
و چه زیباست دهه امامت و ولایت که با عید سعید قربان آغاز و به عید سعید غدیر ختم می‌شود. دهه‌ای که امامت و ولایت را به هم پیوند می‌زند. تقارب این دو عید عظیم، حلاوتی دوچندان دارد؛ چراکه باری دیگر بر ما این حقیقت را یادآور می‌شود که راه پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان و رسیدن به کمال، جز با رهایی از تعلقات دنیایی و تمسک به ائمه اطهار، امکان پذیر نیست.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و اعیاد فرخنده قربان، غدیرخم و آغاز دهه ولایت و امامت را به ساحت مقدس حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خانواده بزرگ دانشگاه کوثر تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیقات الهی را برای یکایک شما مسئلت می‌نمایم.