پیام تبریک سرپرست دانشگاه در آستانه سال نو به جامعه دانشگاهی

پیام تبریک سرپرست دانشگاه در آستانه سال نو به جامعه دانشگاهی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر محبوبه معین مقدس سرپرست دانشگاه کوثر طی پیامی فرا رسیدن سال نو را به جامعه دانشگاهی تبریک گفت. 
در این پیام آمده است: 
 
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
 
" ای گرداننده دل‌ها و دیده‌ها، ای تدبیرگر شب‌ها و روزها، ای دگرگون کننده سال‌ها و حال‌ها، حال ما را بهترین حال بگردان " 
عید نوروز، کهن‌ترین جشن گیتی و جلوه‌ای از فرهنگ غنی و زیبا ایرانی، همیشه نویدبخش افکار و تصمیم‌های تازه برای آینده بوده است، آینده‌ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.
با توجه به تقارن خجسته ایام فرخنده و باسعادت ماه پرفضیلت شعبان و ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) با فرهنگ غنی ایرانیان که انسان‌ها را به گره‌گشایی و هم‌گرایی فرا می‌خواند، امید است  که به برکت ولادت منجی عالم بشریت و با تأسی به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سالی سرشار از تلاش و حرکت و تعالی برای ایران اسلامی در پیش باشد.
اینجانب لازم می‌دانم از همت‌های بلند، نیت‌های خیرخواهانه، دست‌های پرتوان و قلب‌های مهربانی که جریان حیات و زندگی را در قلب این دانشگاه تداوم دادند، تقدیر و تشکر نموده و این آغاز را به شما جامعه دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض نمایم. امید است سال نو و طلیعه بهار پیام آور شادی، کامیابی، توفیقات روزافزون و سالی پر از شور و نشاط باشد.