پیام تبریک رییس دانشگاه کوثر به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند
دکتر علیرضا حسینی رییس دانشگاه کوثر در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، در متن این پیام آمده است:
دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم ایران اسلامی به یاد تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر شهادت، خدمت صادقانه در ایران اسلامی را عینیت بخشیدند مزین به نام هفته دولت گشته است.
هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولت‌مردان، مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاش‌گرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌رو در مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.
در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سال "جهش تولید" نام گرفته است، همگامی و تعامل هرچه بیشتر قوای سه گانه زمینه‌ساز تحقق اهداف سال جاری و دستیابی به افق چشم‌انداز توسط دولت خواهد شد.
بی‌تردید هفته دولت مجال گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کارمند را نیز به وجود آورده است، شهیدانی که استوار در سال‌های انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی در مسیر اعتلای آرمان‌های مقدس ایران اسلامی ایثارگرانه دل از دلبستگی‌های دنیوی گسستند و بر اعتقاد خویش راسخ ماندند.
اینجانب تقارن هفته دولت امسال با آغاز ماه محرم را به فال نیک گرفته و ضمن ارج نهادن به مقام والای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر گرامی داشته و هفته دولت را به دولت تدبیر و امید، مدیران، مسئولان و کارمندان ارزنده تبریک عرض می‌کنم و توفیق روزافزون این بزرگواران در ارائه خدمات به مردم شایسته خدمت را از درگاه ایزد منان خواستارم.
دکتر علیرضا حسینی
99/06/01