پیام تبریک رییس دانشگاه کوثر به مناسبت آغاز سال نو

پیام تبریک رییس دانشگاه کوثر به مناسبت آغاز سال نو

رییس دانشگاه کوثر با صدور پیامی آغاز سال نو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر متن پیام دکتر علیرضا حسینی به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر صدای ترنم بهار، گوش را می نوازد و عطر دل انگیزش مشام  جان را پر می کند. زمین با اجازه و اراده الهی دیگر بار زنده می شود و همه جماد و نبات و حیوان و انسان‌های شیدای کرامت و قدرت آن آفریننده مهربان با جوشش و جنبش مضاعف خویش ستایش و تسبیح آن اله یگانه را گفته و با سرود بهار، همنوا می شوند.

بهار پیام‌آور تعادل و تحول است و درسایه تعادل، زندگی زیباتر شده و دلنوازتر و چشم نوازتر می شود.

بهار یادآور رحمت، محبت و عظمت همیشگی خداوند مهربان است و اینکه مهر او همواره به سوی همه بندگان و جنبندگان سرازیر و فراگیر است.

جهان هستی آینه‌دار خداست و گوشه‌ای از جمال و زیبایی لایتناهی پروردگار را پیش چشم ما می کشد.

بر همه بندگان الهی فرض است که کمتر از طبیعت نباشیم و با دگرگونی و تحول، دلمان را زنده و زنده تر کنیم و جانمان را برای حضور دوست، سبز و با طراوت نمائیم، دلی سرشار از حب الهی و خالی از بغض های واهی.

لازم است در آستانه سال جدید، از همه همراهی ها و پشتیبانی های خوب و دلگرم کننده همکاران تلاشگر اعم از مدیران،اعضای هیات علمی وکارکنان در همه حوزه‌ها که دل در گرو سربلندی هر چه بیشتر این دانشگاه داشته و دارند، خدا قوتی جانانه بگویم.

با نهایت صمیمیت و افتخار، فرا رسیدن بهار و نوروز 1398که با ولادت با سعادت حضرت علی(ع) قرین گردیده و با عطر بوی این بزرگوار آمیخته است را به همه عزیزان، دانشجویان شادباش گفته و برای همه بندگان الهی در سراسر جهان هستی، ‌آرزوی سال و سالهایی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت دارم.

نوروزتان خجسته باد"