پیام تبریک رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن روز معلم

پیام تبریک رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن روز معلم

به گزارش روابط عمومي، هم‌زمان با دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مطهري و روز بزرگداشت معلم و استاد، دکتر محبوبه معین‌مقدس رئيس دانشگاه کوثر پيامي به شرح ذيل صادر کرد:
مَن عَلَّمَني حَرفًا فَقَد صَيِّرَني عَبدًا
معلّمی نماد شکوه و عظمت انسان‌های پاک‌باخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصۀ تعلیم و تربیت، زیباترین نشانه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند. و نقش محوری و اساسی معلمین و اساتید در تربیت نسل جوان و افزایش دانش و فرهنگ در جامعه، بر کسی پوشیده نیست و باید در نظر داشت که پاسداشت مقام آنان، پاسداشت جامعه است.
تولید پایدار علم و دانش و آموزش و تربیت نیروی متخصص، لازمه‌ پیشرفت و آبادانی کشورها است. این مسئولیت سنگین بر دوش معلمان جامعه نهاده شده است. دانشگاه به‌عنوان اولین حلقه از زنجیره‌ی تولید دانش و اساتید به‌عنوان مجاهدان خط مقدم این زنجیره‌اند.
این‌جانب در سالروز بزرگداشت مقام والای معلم، ضمن تکریم و بزرگداشت مقام والای استاد شهید، مرتضی مطهری و تبریک این روز به‌تمامی معلمان و اساتید این مرزوبوم به‌خصوص اساتید دانشگاه کوثر، رجاء واثق دارم که ثمره‌ي تلاش‌هاي ارزنده شما بستر رويش مکرر انديشه‌هاي زرين براي آباداني ایران‌زمین خواهد بود.