پیام تبریک رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت روز دانشجو

 

دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر در پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

شانزدهم آذر نماد شجاعت، پایمردی و از خود گذشتگی دانشجویانی است که با تکیه‌ بر روحیه آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی و استکبارستیزی با نثار جان خویش وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اثبات کردند.

شانزدهم آذر، نماد حق طلبی و آزادی‌خواهی دانشجویان در برابر سایه شوم ظلم ، اختناق و استبداد است.

دانشجو، واژه‌ای مقدس و مظهر اقتدار و بالندگی یک ملت سرافراز است.

دانشجویان به عنوان مغز متفکر و عامل موثر رشد و بالندگی جامعه با حضور پررنگ در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با روحیه حق طلبی، پرسشگری و دانش اندوزی می­توانند جامعه را به مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازند و گام­های مهم و استواری را در راه توسعه همه جانبه ایران عزیزمان بردارند.

مرور صفحات تاریخ  گواه آن است که دانشگاهیان، در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن، شرکت مخلصانه در حماسه دفاع مقدس و نیز در پیشرفت و رشد همه جانبه میهن عزیزمان نقشی مهم و اساسی برعهده داشته و دارند.

اینجانب فرا رسیدن روز دانشجو را  به دانشگاهیان ارجمند به ویژه دانشجویان عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم دانشجویان با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و استعدادهای ارزنده خویش با همدلی و حضوری فعالانه در راه سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موفق و مؤید باشند.