پیام تبریک رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت دهه مبارک فجر

پیام تبریک رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت دهه مبارک فجر
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی رییس دانشگاه، در پیامی آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب بزرگ ایران اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا      
حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است
کلام الهی و الفجر و لیال عشر، نوید بخش پگاه روشن پیروزی است و خدای متعال را شاکریم که اینک ملت غیور ایران چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.
دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.
این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.
مردم ایران در ۱۲ بهمن سال ۵۷ حماسه بی‌سابقه‌ترین استقبال تاریخ معاصر را رقم زدند؛ استقبال از مردی که نه تنها مرجع و مراد بود، بلکه رهبری بود که نمونه‌ای از حکومت اسلامی را در نظام جهانی بنیان گذاشت و این گونه شد که حق آمد و باطل رفت.
اینجانب فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک، دهه فجر را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و به خصوص اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه کوثر تبریک و تهنیت عرض می نماییم و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهمن ۵۷، با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و امید آن دارم که با همدلی و وحدت بیش از گذشته در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق‌های روشن حرکت نماییم و با تلاش مضاعف در جهت تهذیب، خود سازی و علم اندوزی در ارتقای سطح علمی در پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشیم.