پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

رئیس دانشگاه کوثر در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریک گفت. دکتر علیرضا حسینی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ

یک بار دیگر رمضان، ماه تلطیف روح و تهذیب نفس، ماه برکت‌ و ماه بندگی‌‌های خالصانه و عاشقانه فرا رسید و هنرمند آسمان و زمین سفره­ای به وسعت بخشندگی خدا و ضیافت عشق و دلدادگی با معبود برای ما پهن نمود تا با بهره‌مندی از آموزه­های جانبخش دینی و تأسی از سیره پیامبر اعظم‌‌‌(ص) و ائمه اطهار‌(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه بیاراییم و از حضور لحظه‌های ناب نیایش و سجاده‌هایمان لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم.

فرارسیدن ماه رمضان، فرصتی است و در تمامی ثانیه­های این ماه از حضور لحظه‌های ناب نیایش و عشق الهی، لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم.

ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گرانقدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی صحیح به استقبال آن برویم، این ماه فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی بخش بیندیشیم و شهد مناجات و نیایش را با وجود خود درک کنیم.

خداوند منان را شاکریم که توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت­مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.

اینجانب به نوبه خود حلول ماه مبارک رمضان,ماه رحمت و برکت و غفران و نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه را به همه اساتید، دانشجویان  و همکاران تبریک و تهنیت عرض نموده و قبولی طاعات و عبادات را آرزومندیم.