پیام تبریک رئیس اداره حراست به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر(عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام

پیام تبریک رئیس اداره حراست به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر(عج)  و هفته بزرگداشت سربازان گمنام

«نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است و نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی(عج) به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

در تمامی دوران‌های تاریخی و در عصر حاضر، امنیت به عنوان یکی از ارکان اساسی زندگی فردی و اجتماعی از اهمیت والایی برخوردار بوده است و توسعه و پیشرفت جامعه، رابطه مستقیمی با امنیت آن جامعه دارد.

هر چقدر افراد یک جامعه احساس امنیت داشته باشند به همان میزان، زمینه‌های رشد و خلاقیت و شکوفایی در ابعاد مختلف جامعه افزایش خواهد یافت که یکی از مهمترین جنبه‌های اجتماعی؛ فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه در آن جامعه است و توسعه فرهنگی و رشد استعدادهای فرهنگی و هنری با امنیت جامعه، معنا و مفهوم پیدا میکند.

الحمدالله در عصر حاضر نیز به برکت انقلاب اسلامی، بیش از هر زمانی، امنیت در ایران اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و صیانت از منافع ملی و ارزش های نظام اسلامی، حفظ انسجام، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملت شریف ایران اسلامی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... مهمترین خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج ا... تعالی فرجه الشریف) بوده است.

دراهمیت این موضوع همین بس، که مقام معظم رهبری فرموده‌اند: «وزارت اطلاعات مظلوم است، اما دراوج مظلومیت اقتدار دارد. در اقتدار وزارت اطلاعات همین بس که هنوز سازمان های بزرگ جاسوسی دنیا در کف عملیات های اطلاعاتی-امنیتی آن مانده اند و انگشت حیرت به دهان گرفته اند».

اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر(عج)  و هفته بزرگداشت سربازان گمنام را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و بر عاشقان اهل بیت(ع) و بر تمام همکاران محترم دانشگاه علی الخصوص پرسنل محترم و زحمت کش اداره حراست دانشگاه کوثر و جمیع منتظرانش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

یاسر جاویدی نسب رئیس اداره حراست دانشگاه