پیام تبریک دکتر محبوبه معین مقدس سرپرست دانشگاه کوثر به مناسبت مبعث حضرت محمد (ص)

پیام تبریک دکتر محبوبه معین مقدس سرپرست دانشگاه کوثر به مناسبت مبعث حضرت محمد (ص)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر محبوبه معین مقدس سرپرست دانشگاه کوثر در پیامی فرا رسیدن عید سعید مبعث را تبریک گفت.
 متن این پیام بدین شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
«اقراء باسم ربک الذی خلق...» بخوان، به نام پروردگارت، پروردگاری که تو و همه انسان‌ها را خلق کرد، بخوان و او را به بزرگی یاد کن، کسی که به تو خواندن را آموخت. 
 بیست و هفتم رجب، سالروز مبعثِ پیغمبر عظیم‌الشان اسلام، گل سرسبد بوستان هستی و پیام آور رحمت و مهربانی، حضرت محمد(ص) است. روزی که پروردگار، نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش، اشرف کائنات و اسوه حسنه انسانیت، ارزانی داشت و آن را آغازی برای جلوه‌ی زیبا حکومت صالحان و بشارتی برای مظلومان و حق‌پرستان قرار داد. در حقیقت عید بعثت، روز رهایی انسان از ظلمت و تاریکی  جهل و روز تجلّی رحمت الهی برای هدایت انسان به سوی نور و روشنایی کمال است.
این عید نورانی و سعید، فرصت مغتنمی است تا تبریکات صمیمانه خود را به ساحت مقدس امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، جامعه دانشگاهی و به‌تمامی مسلمین جهان تقدیم نمایم و به یمن و برکت این روز شریف، عزت، سربلندی، همدلی ، عظمت و پیروزی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.