پیام تبریک دکتر علیرضا حسینی رییس دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت

پیام تبریک دکتر علیرضا حسینی رییس دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت
دکتر علیرضا حسینی رییس دانشگاه کوثر در پیامی فرا رسیدن اعیاد قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت را تبریک گفت.
متن پیام رئیس دانشگاه کوثر بدین شرح است:
به نام خدا
الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً
عید ولایت و امامت فرا می‌رسد و شیعیان جهان به شکرانه تکمیل دین و اتمام نعمت، همگان با عرشیان و فرشیان این روز بزرگ را جشن خواهند گرفت.
روز عید قربان در آغاز دهه امامت و ولایت یاد‌آور روز رهایی از تعلقات غیر خدایی و قربانی کردن دلبستگی‌های دنیایی، شکوفایی ایمان، یقین و دل سپردن به رضایت محبوب است. این روز، روز کمال و جشن رهیدگی از بندگی نفس و تجلی‌گاه بندگی است.
 پیروی از امامت و ولایت از محورهای اساسی و مورد تأکید برای جامعه اسلامی است که سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان به همراه خواهد داشت و همواره باید آن را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.
پایان این دهه نیز مصادف با روز عید سعید غدیر است. واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. غدیر تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است. غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است .
اینجانب عید سعید قربان، عید غدیر و دهه امامت و ولایت را به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مسلمین جهان به ویژه دانشگاهیان دانشگاه کوثر تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می­نمایم.