پیام تبریک دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع)

پیام تبریک دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع)
دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) پیام تبریکی صادر کرد.
السلام ای حضرت سلطان عشق                       یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت                        السلام ای تربتت باغ بهشت
«اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، متن پیام به شرح زیر است؛
ای قبله‌آمال مشتاقان! هنگامی که نقش گنبد پر نور تو در پرده‌چشمان مان می‌افتد، آمیزه‌ای از احساس تعالی و شکوه در قلب‌‌هایمان می‌نشیند. نقشی که محبت و دوستی تو را پیوسته در رگ‌هایمان به دوردست‌ترین منافذ جسم و جان می‌رساند و حاصل این پیوند چیزی نیست جز فروزان‌تر شدن آتش عشق ولایت تو که به مثابه‌میراثی پر ارج در سینه‌هایمان جاوید شده ‌است.
اینجا خاکی است که وسعت صد افلاک در برابرش بهایی ندارد، زمینی است که قرن‌های دیرینه میزبان وجودی بزرگوار و باعظمت است؛ وجودی که تا بوده، سرچشمه‌پاک مهر و لطف و عطوفت بوده است. 
زهد، کرامت اخلاقی، بخشش، فروتنی و عزت نفس از جمله ویژگی‌های امام هشتم شیعیان به شمار می‌رود و مایه فخر همه مسلمانان جهان است.
اینک، خورشید دین از خاک خراسان می‌تابد. اینک، میلاد «علی بن موسی الرضاعلیه السلام» است.
اینجانب ضمن تبریک این ایام میمون ، مبارک و نورانی محضر همه عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در جای جای این کره خاکی و همچنین همکاران و دانشجویان محترم، از خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.