پیام تبریک دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت آغاز سال تحصیلی

پیام تبریک دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت آغاز سال تحصیلی
رئیس دانشگاه کوثر در پیامی آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، متن پیام دکتر علیرضا حسینی بدین شرح است:
بار دیگر، مهری دوباره از راه می‌رسد، در این میان، دانشگاه‌ها به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی و کانون تفکر و ارائه هنجارهای ارزش‌مدار در جامعه، با ایجاد فضای پرنشاط و پویای آزاداندیشی و نقد و گفت وگوی سازنده نقشی بسیار با اهمیت و کلیدی در جهت ارتقای سطح جامعه دارند.
سپاس خداوند عزیز حکیم را که هر ساله با فرا رسیدن  ماه مهر، دانشگاه‌ها رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می‌گیرند و با عطر وجود دانشجویان و دانش پژوهان معطر  می‌شوند.
متأسفانه در شرایط فعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور پرشور فیزیکی دانشجویان عزیز محروم هستیم و امیدواریم در آینده ای نزدیک با از بین رفتن ویروس کرونا، دانشگاه‌ها به شرایط عادی برگشته و پذیرای شور، شعف، جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش باشیم.
بدینوسیله آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش را حضور جامعه دانشگاهی، استادان گرانقدر و دانشجویان گرامی تبریک عرض می‌نمایم.
امید است مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان ارجمند پرتلاش و متعهد دانشگاه در فراهم نمودن بستر مناسب برای ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی به دانشجویان عزیز موفق باشند.
از درگاه یگانه سبحان برای تمامی عزیزان در سال تحصیلی جدید، موفقیت و بهروزی آرزو می‌نمایم.