شب گذشته انجام شد؛

وعده های داده شده در خوابگاه ها پیگیری شد

وعده های داده شده در خوابگاه ها پیگیری شد

 رئیس دانشگاه کوثر با حضور در خوابگاه تندیس 1 از روند اجرایی  وعده های داده شده به دانشجویان برای ایجاد اتاق مشاوره ، تجهیز خوابگاه ها به وسایل ورزشی ، اتاق تلویزیون و اتاق مطالعه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی در این بازدید ضمن رضایت از وضعیت  خوابگاه  تندیس 1 از تمام کارکنان دانشگاه در رفع مشکلات تشکر کرد وگفت: طی بازدیدی که با دانشجویان در خوابگاه شماره1 داشته‌ام مقرر شد تا  جهت پیگیری امور  وعده داده شده 12آذر ماه مجدد بازدیدی به همراه معاونین و مدیران دانشگاه از خوابگاه داشته باشیم که در این تاریخ برای پیگیری امور در خوابگاه حضور پیدا کرده ام.

 وی ادامه داد:. کار تجهیز خوابگاه به امکانات ورزشی ، جانمایی اتاق مشاوره ، اتاق تلویزیون و راه اندازی اتاق مطالعه و افزایش روشنایی آن جهت رفاه و آسایش بیشتر دانشجویان انجام شده است.

دکتر حسینی با تأکید بر اینکه امنیت و رفاه دانشجویان برای ما مهم است مقرر کرد: از خوابگاه های غیردولتی که تحت نظارت شورای نظارت و ارزیابی سراهای دانشجویی هستند توسط مدیران دانشگاه نیز بازدید شود.

گفتنی است در این بازدید دکتر علیرضا حسینی از نزدیک از تمام اتاق های خوابگاه بازدید و از روند رفع مشکلات مطلع شد  همچنین در این نشست معاونین ، روابط عمومی، مدیردانشجویی، امور خیرین، تدارکات رییس دانشگاه کوثر را همراهی کردند.