هدف ما برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب کاندیدا اصلح است

هدف ما برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب کاندیدا اصلح است

 

هدف ما در دانشگاه کوثر تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب کاندیدا اصلح است، با اینکار می‌توانیم به دشمنان بگوییم ما پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و به آن‌ها اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای ٤٠ ساله انقلاب را زیر سوال ببرند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر دکتر علیرضا حسینی در نشست صمیمی با کارکنان دانشگاه با بیان اینکه الان کشور در وضعیتی است که دشمنان در حال سیاه نمایی هستند و با اعمال فشار و تحریم های اقتصادی به دنبال کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضربه زدن به کشور هستند گفت: وظیفه ما دانشگاهیان این است که با خرد جمعی ایستادگی و مقاومت کنیم، مانند زمان دفاع مقدس که با مقاومت بر دشمنان غلبه کردیم.

دکتر حسینی با تأکید بر اینکه هدف دشمنان ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است ادامه داد: از شما تقاضا دارم در انتخابات دوم اسفند ماه سال جاری با بی طرفی خود نسبت به کاندیداهای خاص در دانشگاه از سیاسی‌کاری پرهیز کنید  و حفظ وحدت داشته باشید.

وی افزود: هر شخص باید به اندازه توانایی خودش ایستادگی و مقاومت کند.

رییس دانشگاه کوثر ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: وظیفه ما در دانشگاه اهمیت دادن  به مطالبات دانشجویان است و باید بدانیم دانشجویان ولی نعمت ما هستند.

دکتر حسینی با تأکید بر اینکه شاخص‌ها در  استان پایین است گفت: با توجه به اینکه دانشگاه کوثر دانشگاه جوانی است و در کشور و حتی در استان شناخته شده نیست در این شرایط وظیفه ما شناساندن شایسته دانشگاه کوثر در حوزه درون و برون است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به دانشجو و ارباب رجوع اولویت ماست بیان داشت: بالا بودن حجم کاری نباید باعث شود کار ارباب رجوع عقب بماند.

وی ادامه داد: وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار دهید و همیشه صرفه جویی و صلاح دانشگاه را مدنظر قراردهید.

دکتر حسینی با تأکید بر حضور به موقع در محل کار اظهار داشت: باید به خودشناسی و آگاهی برسیم.

 وی افزود: باید مسئولیت نپذیریم یا با وجدان کاری بالا آن را به سرانجام برسانیم.

 

رییس دانشگاه با بیان اینکه برای بزرگ شدن باید نگاه توسعه‌ای داشته باشیم اذعان داشت: ملاک ارتقا همکاران توانمندی و شایستگی افراد است.

وی با بیان گفته ای از گابریل گارسیا مارکز" باید دنیا را از آنچه تحویل گرفته‌ایم بهتر تحویل دهیم گاهی با تربیت یک فرزند صالح گاهی با یک باغچه سرسبز" ادامه داد: ما در دانشگاه همچون اعضای خانواده هستیم که ضمن فضای اعتمادسازی در کارها همکاری داشته باشیم تا در مشکلات و موانع دانشگاه به یکدیگر یاری برسانیم.

در پایان این نشست دکتر علیرضا حسینی رییس دانشگاه به همراه مدیران و معاونان خود به سوالات کارکنان پاسخ گفت.