مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کوثر:

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در دانشگاه برپا شد

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در دانشگاه برپا شد

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کوثر گفت: همزمان با آغاز ثبت نام دانشجویان ورودی ۹۷ وآغاز هفته دفاع مقدس   نمایشگاهی در راستای بیان رشادت ها ودلاوری های رزمندگان اسلام در دانشگاه برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر مریم محبتی افزود: این نمایشگاه شامل بخش‌های مختلف از جمله آشنایی با عملیات کربلای چهار مربوط به شهدای غواص،نمایشگاه کتاب با محتوای زندگی شهدا است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی تحت عنوان سلام بر ابراهیم در نیمه دوم مهر مسابقه برگزار خواهد شد نیز از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

محبتی همیچنین ادامه داد: معرفی شهدای دانشجو خراسان شمالی ،بازسازی نمادین خطبه خوانی و استقامت حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در مجلس یزید نیز از بخش های این نمایشگاه است.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کوثر بیان داشت: همچنین کانون‌های مذهبی دانشگاه شامل مهدویت، هیأت مذهبی و بسیج  در این نمایشگاه فعال می‌باشند و پخش فیلم، نماهنگ و مستند دفاع مقدس و عاشورا از دیگر بخش‌های اجرایی نمایشگاه  است.

مریم محبتی ادامه داد:  همچنین در جنب نمایشگاه هفه دفاع مقدس چادر هلال احمر با هدف عضوگیری دانشجویان جدیدالورود و شرکت در کلاس‌های آموزش مقدماتی کمک‌های اولیه در دانشگاه برپا شده است.

وی همچنین بیان داشت: غرفه صنایع دستی برای آشنایی بازدیدکنندگان با صنایع دستی استان خراسان شمالی و فروش آثار دانشجویان هنرمند به منظور ترغیب و تشویق دانشجویان به کارآفرینی نیز در دانشگاه برپا شده است.