از ۱۱ تا ۱۵ اسفند؛

نمایشگاه منطقه‌ای مد، لباس و صنایع دستی در دانشگاه کوثر بجنورد برگزار می‌شود/ ۱۰ استان در نمایشگاه حضور دارند

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه لباس، مد و صنایع دستی با همکاری وزارت علوم و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در دانشگاه کوثر برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر و به نقل از خبرگزاری دانشجو، علیرضا حسینی، رئیس دانشگاه کوثر  گفت: نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه‌ی لباس، مد و صنایع دستی با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با محوریت دانشگاه کوثر برگزار خواهد شد.

حسینی ادامه داد:۱۰ استان در این نمایشگاه که از تاریخ ۱۱ الی ۱۵ اسفند برگزار می‌شود، حضور دارند. استان‌هایی مانند آذربایجان‌های غربی و شرقی، خراسان‌های رضوی و جنوبی، گلستان و سیستان از جمله استان‌های حاضر هستند.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد سپس به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: ارتقای توانایی و مهارت دانشجویان دختر برای ورود به بازار کسب و کار، ترویج فرهنگ پوشش ایرانی-اسلامی و پاسداشت هویت ایرانی و اسلامی از جمله مهم‌ترین اهداف ماست که در این راستا از تمامی ظرفیت‌های موجود وزارت علوم و سازمان‌های مرتبط استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: در قالب صنایع دستی مانند صنایع چوبی، شیشه ای، سنگی، پارچه ای، فرش و گلیم و لباس‌های سنتی این نمایشگاه دایر خواهد بود.

حسینی خاطرنشان کرد: غرفه‌های ما به دو دسته تقسیم می‌شود. محور اول به دانشجویان دختر اختصاص پیدا می‌کند و بخش دوم به بانوان کارآفرین و تولیدکننده استان تعلق می‌گیرد که بتوانند تولیدات خود را به نمایش بگذارند که با توجه به نزدیک بودن سال جدید فرصت خوبی را برای فروش کالا‌ها فراهم می‌کند.

رئیس دانشگاه کوثر در پایان گفت: تخمین ما برپایی حدود ۶۰ غرفه است که در سالن هلال احمر استان اسکان داده خواهند شد.