به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، روز چهارشنبه 4 تیر ماه، رییس دانشگاه کوثر و معاون اداری و مالی در نشستی صمیمی با اعضای غیر هیأت علمی به بحث و گفتگو در خصوص مسائل مربوط به کارکنان دانشگاه پرداختند.

در ابتدای این نشست دکتر علیرضا حسینی رییس دانشگاه کوثر ضمن خیر مقدم و عرض تبریک ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، برگزاری این گونه نشست‌ها را برای بهره مندی از خرد جمعی، جهت حل برخی مسایل بیان کرد و اظهار داشت: با همفکری، همدلی و برنامه ریزی، با توجه به پتانسیل‌هایی که این دانشگاه در حوزه‌های مختلف داشته و دارد، ضمن حل مشکلات موجود می‌توان گام‌های مؤثری در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه و تلاش در جهت ارتقاء کیفیت خدمات اداری، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی و ... برداشت.

رییس دانشگاه کوثر و عضو هیأت امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان شمالی خطاب به کارکنان دانشگاه اظهار داشت: با تسلط بر آیین نامه‌ها و ضوابط، دانش افزایی در خصوص حقوق شهروندی، افزایش تعامل و گفتمان، تلاش در جهت خودشناسی و خودسازی و داشتن علم و اخلاق سازمانی در کنار تخصص، وظایف محوله را وجدانی انجام دهید.

دکتر حسینی همچنین گزارشی از روند توسعه دانشگاه در بخشهای مختلف عمرانی، آموزشی، رفاهی و دانشجویی ارائه نمود.

در ادامه دکتر ابراهیم کنعانی، معاون اداری و مالی دانشگاه کوثر نیز ضمن اعلام آمادگی و استقبال از نظرات و دیدگاه های کارکنان، به برخی سؤالات آنان در حوزه کاری خود پاسخ داد.

همچنین اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه کوثر به بیان دیدگاه‌ها و طرح برخی مسائل، دغدغه ها، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.