شب گذشته انجام شد؛

نشست صمیمی دانشجویان خوابگاه با رییس دانشگاه کوثر

نشست صمیمی دانشجویان خوابگاه با رییس دانشگاه کوثر

نشست صمیمی دانشجویان خوابگاه با رییس دانشگاه کوثر

بررسی ایجاد اتاق مشاوره در خوابگاه ها،راه اندازی اینترنت پرسرعت،تجهیز وایجاد اتاق تربیت بدنی در خوابگاه ها وراه اندازی بوفه برای دانشجویان از مهم ترین محور های نشست صمیمی دانشجویان خوابگاه شماره دو با دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر و معاونین و مدیران دانشگاه در شب گذشته بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی در این نشست با اشاره به وجود مشکلات ساختاری از سال‌های گذشته افزود: از زمان شروع ریاست اینجانب در دانشگاه کوثر از 21 شهریور ماه تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات انجام داده ام و از تمامی کارکنان نیز خواسته ام با جدیت و مجاهدت بیشتری برای رفع موانع موجود تلاش کنند.

وی ادامه داد: طی نشست اخیری که با دکتر خباز استاندار خراسان شمالی داشته ام مقرر شد تا خوابگاه های دانشجویی به امکانات ورزشی مجهز شوند که با جذب اعتبار از استانداری به  زودی کار تجهیز خوابگاه ها با امکانات ورزشی توسط مدیریت فرهنگی و اداره تربیت بدنی دانشگاه درخوابگاه ها آغاز خواهدشد.

دکتر حسینی همچنین با اعلام اینکه بر مشکلات موجود اشراف کامل دارم ادامه داد: تمام مواردی که گزارش شده را تا رفع مشکلات پیگیری خواهم کرد و در 30 مهر ماه برای بازدید دوباره از روند حل مشکلات در این خوابگاه حضور پیدا خواهم کرد.

وی همچینن بیان کرد: جا نمایی ایجاد بوفه در ساختمان تندیس دو انجام شده است و  امسال بر خلاف سال های گذشته جهت ایجاد امنیت و آسایش بیشتر دانشجویان و رفع نیازهای اولیه آنها به زودی بوفه خوابگاه راه اندازی خواهد شد.

حسینی ادامه داد: جهت تسهیل کارهای علمی و تحقیقاتی دانشجویان، خوابگاه تندیس دو به اینترنت پرسرعت مجهز خواهد شد و ادامه داد:  دانشجویان از خدمات مشاوره ای با راه اندازی دفتر مشاوره دانشجویی در تمام خوابگاه های دانشجویی بهره مند خواهد شد.

گفتنی است در پایان این نشست دکتر حسینی از نزدیک در جریان مشکلات خوابگاه ها قرار گرفت همچنین در این نشست معاونین، مدیران حراست، روابط عمومی، امور فرهنگی، امور دانشجویی، امور خیرین، فناوری، تدارکات رییس دانشگاه کوثر را همراهی کردند.