معرفی سرآمدان آموزشی سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه کوثر

معرفی سرآمدان آموزشی سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، به مناسبت روز معلم از سرآمدان آموزشی دانشگاه کوثر تجلیل شد.

دکتر فاطمه بدیعیان باغ‌سیاهی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه گزارشی از روند انتخاب سرآمدان آموزشی در دانشگاه ارائه کرد.

وی با اشاره به شیوه‌نامه انتخاب سرآمدان آموزشی ابلاغی معاونت آموزشی وزارت عتف، گفت: در ابتدا جلسه‌ای با رؤسای دانشکده‌ها و رئیس گروه نظارت و ارزیابی جهت تعیین زیرشاخص‌های ارزیابی مطابق با شاخص‌های اصلی این شیوه‌نامه و تدوین کاربرگ‌ها برگزار شده و سپس این کاربرگ‌ها برای تصویب به شورای آموزشی دانشگاه ارسال شد.

وی افزود: بعد از تصویب شاخص‌ها و کاربرگ‌ها در شورای آموزشی، در اولین گام، حوزه نظارت و ارزیابی، جهت تعیین کاندیداها، افراد واجد شرایط را به دانشکده‌های مربوطه معرفی نمود. سپس کاربرگ‌ها و مستندات مربوطه از سوی گروه‌های آموزشی و با مدیریت دانشکده‌ها به کمیته انتخاب سرآمد آموزشی ارسال شد. در این مرحله از دانشکده علوم انسانی 4 عضو هیات علمی و 5 نفر از دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی، به کمیته انتخاب سرآمدان آموزشی معرفی شدند.

دکتر بدیعیان اضافه کرد: بررسی نهایی کاربرگ‌ها در جلسه 1402/01/30 کمیته انتخاب سرآمد آموزشی دانشگاه با حضور تمامی اعضای کمیته انجام شد و با توجه به شاخص‌های ارزیابی و مستندات ارسال شده، با کسب بالاترین امتیازات، افراد ذیل به عنوان سرآمدان آموزشی سال تحصیلی 1401-1400 انتخاب شدند و در مراسم بزرگداشت روز معلم از ایشان تجلیل به عمل آمد.

  1. دکتر هادی یعقوبی‌نژاد عضو محترم هیأت علمی گروه زبان انگلیسی به عنوان سرآمد آموزشی سال تحصیلی 1401-1400 دانشکده علوم انسانی
  2.  دکتر محبوبه آذرخش از گروه آموزشی زیست‌شناسی سلولی و مولکولی به عنوان سرآمد آموزشی سال تحصیلی 1401-1400 دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی لازم به ذکر است که سرکار خانم دکتر محبوبه آذرخش از گروه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی با کسب بالاترین امتیاز در بین امتیازات 9 کاندیدا، به عنوان سرآمد آموزشی این دانشگاه در سال تحصیلی 1401-1400 به وزارت عتف معرفی گردید.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه با اشاره به همکارهای صورت گرفته از سوی اساتید مدعو اظهار داشت: دانشگاه جهت تقدیر از زحمات اساتید مدعو، ضیافت شامی در روز یک شنبه 17 اردیبهشت در دانشگاه برگزار کرد. در این مراسم که با حضور هیات رییسه، روسای دانشکده‌ها و مدیران محترم گروه‌های آموزشی برگزار گردید، ضمن تقدیر، گزارش مختصری از عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشگاه ارایه شد. در پایان نیز جلسات گروه‌های آموزشی با اساتید مدعو جهت تبادل نظرات، پیشنهادات به منظور بهبود عملکرد گروه‌های آموزشی برگزار گردید.