مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ٩ کشور آغاز شد

مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ٩ کشور آغاز شد

مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ٩ کشور آغاز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ٩ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه کوثر در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد آغاز شد.

در آیین افتتاحیه این مسابقات دکتر علیرضا حسینی رییس دانشگاه کوثر، ضمن عرض خیرمقدم به مدیران، مسئولین استانی و ورزشکاران گفت: از اهداف ما در دانشگاه کوثر توانمندسازی و تعالی روح دانشجویان دختر می‌باشد تا بتوانند در جوامع ملی و بین‌المللی بدرخشند.

دکتر حسینی افزود: متأسفانه در دنیای امروز با توسعه بی‌رویه فضای مجازی شاهد افزایش کسلی، خمودی و سستی در جوامع انسانی هستیم و این یک تهدید است که باید با آن مقابله کرد.

رییس دانشگاه کوثر اذعان داشت: جامعه دانشگاهی، جامعه ورزشی فرهیخته است و باید داری سه مؤلفه اخلاق، ایثار و نوع دوستی باشد.

وی ادامه داد: با برپایی این گونه مسابقات به دنبال افزایش روحیه شادابی، نشاط و پویایی در بین دانشجویان هستیم.

دکتر حسینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: قهرمان شدن و کسب مدال خوب است اما با ارزش‌تر از آن داشتن روحیه اخلاقی و جوانمردی است. از دانشجویان ورزشکار می‌خواهم منش، روحیه جوانمردی، ایثار و گذشت را سرلوحه خود در تمام مراحل زندگی قرار دهند زیرا جوهره ورزش اخلاق است.

اجرای ورزش زورخانه‌ای، موسیقی زنده، مسابقه نمادین بدمینتون و رژه تیم‌های شرکت کننده از دیگر بخش‌های این مراسم می‌باشد.

شایان ذکر است مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه 9 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور تیم‌های بدمینتون دانشگاه‌های فردوسی، سمنان، صنعتی شاهرود، حکیم سبزواری، فنی و حرفه‌ای الزهرا مشهد، غیر انتفاعی خیام، بجنورد، مجتمع فنی اسفراین و کوثر از یکم الی چهارم دی ماه در سالن اختصاصی بدمینتون مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد در حال برگزاری است.