حجت الاسلام والمسلمین موسوی جاجرمی، رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان:

مسئولین استان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همت کنند تا مشکلات دانشگاه کوثر مرتفع گردد

مسئولین استان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همت کنند تا مشکلات دانشگاه کوثر مرتفع گردد

حجت الاسلام والمسلمین موسوی جاجرمی، رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خراسان‌شمالی ضمن تسلیت رحلت عالم ربانی آیت الله صافی گلپایگانی و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به آیاتی از قرآن کریم با مفهوم خلقت، بیان داشت: خداوند انسان را اشرف مخلوقات و نماینده‌ی خود بر روی زمین قرار داد و انسان باید منحصراً در انحصار عبادت و مسیر خدا باشد و غیر از این باطل است. عبادت معنی گسترده‌ای دارد و هر کاری که سبب خیر باشد عبادت است و مسیر قرب الهی را طی خواهد کرد و انسان از این مسیر به کمال می‌رسد. هر کار نیک و خداپسندانه‌ای که تصور کنید، بالاتر از آن هم است و آن شهادت می‌باشد و بالاتر از شهادت مقامی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی جاجرمی با تبریک مجدد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره)، جامعه ما را متحول نمودند و تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها این است که ابتدا تحول درونی ایجاد شد و مادامی که این ایمان و بصیرت، آگاهی تحولات درونی است، این انقلاب، شکست ناپذیر خواهد بود چرا که ایمان داریم قدرت خداوند بالاترین قدرت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌‌های استان خراسان‌شمالی ادامه داد: خدا را شاکریم که توفیق داده در خدمت مجموعه‌ای باشیم که در مسیر علم و دانش است و دانشگاه کوثر هم به عنوان دومین دانشگاه تک جنسیتی کشور از سال ١٣٩٠ در مسیر خدمت به گسترش علم و دانش قدم نهاده و با وجود مشکلات عدیده‌، نسبت به سایر دانشگاه‌های استان پیشرفت چشمگیری داشته‌ است.

وی با تقدیر و تشکر از اساتید و دانشجویانی که علی‌رغم تمامی مشکلات این دانشگاه در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند، از

آقای دکتر داداش‌پور تقاضای حمایت نموده  تا با برطرف شدن مشکلات دانشگاه کوثر، اساتید و دانشجویان این دانشگاه بتوانند بیش از پیش بدرخشند

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان خراسان‌شمالی در بخش پایانی سخنانش از تلاش‌های ارزنده دکتر علیرضا حسینی رئیس پیشین دانشگاه کوثر تقدیر کرد و برای دکتر محبوبه معین مقدس سرپرست دانشگاه کوثر آرزوی موفقیت داشت.

 

لینک گزارش تصویری