مدیر حوزه ریاست دانشگاه کوثر به عنوان عضو اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان بجنورد انتخاب شد

مدیر حوزه ریاست دانشگاه کوثر به عنوان عضو اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان بجنورد انتخاب شد

 

 


اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان بجنورد با برگزاری انتخابات، مشخص شدند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، هادی اعلمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بجنورد در جمع مسئولان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان با اشاره به اهمیت روابط عمومی‌های مرکز استان گفت: باید تلاش کرد تا خدمات دولت در حوزه شهرستان بدرستی منعکس شود و برای این منظور ارتباط بیشتر روابط عمومی ادارات شهرستان بجنورد با رسانه‌ها ضروری است.
علی قلی‌زاده، معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن اشاره به نقش و تاثیر گذاری روابط عمومی‌های شهرستان بجنورد به عنوان قلب‌های  تپنده ادارات شهرستان به تشریح مهم‌ترین وظایف روابط عمومی پرداخت .
مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بجنورد نیز در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در ادارات گفت: روابط عمومی‌ها چشم و چراغ دستگاه‌ها هستند چرا که دوشادوش مدیران حضور دارند و یک مدیر و دستگاه از طریق روابط عمومی است که می‌تواند ارتباط سازنده و مثبت با جامعه و مردم برقرار کند و برای تحقق اهداف سازمان از مشارکت مردم بهره‌مند شود.


در پایان این جلسه با برگزاری انتخابات؛ محمود مشکات مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد، جلال الدین مرتضوی مسئول روابط عمومی تأمین اجتماعی شهرستان، محمد غفوری فر مسئول حوزه ریاست دانشگاه کوثر بجنورد، حامد شاکریان مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان و صدیقه صفری مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد به عنوان اعضای اصلی و شایان عباسی و محمد محمدپور به عنوان اعضای علی البدل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان بجنورد به مدت دو سال انتخاب شدند.
گفتنی است؛ ریاست این شورا را فرماندار شهرستان و دبیری آن را مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان به عنوان اعضای ثابت برعهده دارند.