با حضور دکتر جوان آراسته عضو هیات علمی پژوهشگاه حوزه:

طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کوثر برگزار شد

طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کوثر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، با تلاش معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، طرح ضیافت اندیشه اساتید با عنوان: حقوق بشر و حقوق اساسی در جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر حسین جوان آراسته در محل سالن فرهنگ دانشگاه کوثر برگزار شد.
در ابتدا این دیدار حجت السلام استادی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در کوثر گفت: دانشگاه کوثر اولین دانشگاه جامع ویژه بانوان بعد از انقلاب است که در سال 1391 تاسیس شده و هم اکنون دارای 70 عضو هیات علمی و 3500 دانشجو است.
وی افزود: دانشگاه کوثر پله‌های علمی را با وجود اعضای هیأت علمی جوان و کارآمد یکی پس از دیگر طی کرده و اکنون در استان رتبه اول و در کشور رتبه 41 را کسب کرده است.
دکتر حسین آراسته گفت: قانون اساسی عالی‌ترین قانون سند حقوقی یک کشور است که در قوانین بالا دستی قرار می‌گیرد. 
عضو هیأت علمی پژوهشگاه حوزه اظهار داشت: حقوق بشر در اسلام از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و خداوند آزادی را به انسان‌ عطا کرده که یکی از اصول اسلام اصل تساوی انسان‌ها است و به موجب این اصل که از کرامت ذاتی هر شخصی نشأت می‌گیرد هیچ انسانی فراتر و یا فروتر از دیگران آفریده نمی‌شود.
در آیین اختتامیه دکتر معین مقدس، سرپرست دانشگاه کوثر ضمن تاکید بر این که طرح ضیافت اندیشه استادان یکی از بهترین فرصت‌ها برای توسعه و تعمیق آگاهی‌ها و علایق اسلامی دانشگاهیان است از برگزاری چنین نشست‌هایی ابراز خرسندی کرد و از زحمات مدرس دوره و تمام مسئولین و کارکنانی که در اجرای با کیفیت این دوره نقش داشتند، تقدیر نمود.
لازم به ذکر است افتتاحیه ضیافت اندیشه در تاریخ 20 تیرماه و آیین اختتامیه در روز 23 تیرماه برگزار شد.