صدور حکم انتصاب رئیس دانشگاه کوثر بجنورد از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

صدور حکم انتصاب رئیس دانشگاه کوثر بجنورد از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری
دکتر «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر «محبوبه معین مقدس» را از هشتم مرداد ماه 1401 به مدت ۴ سال به ریاست دانشگاه کوثر بجنورد منصوب کرد. 
در متن این حکم آمده است:
 
سلام علیکم؛
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب  ارزشمند سرکارعالی، ‌بر اساس مصوبه جلسه 47، ‌مورخ 1401/05/02 کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها – شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم از تاریخ 1401/05/08 برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه  کوثر بجنورد منصوب می شوید.
انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان،‌ مدیران،‌ یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی آن دانشگاه را (که به عنوان نماد آموزش عالی بانوان کشور شناخته شده است)، در راستای تربیت بانوان مسلمان، فرهیخته توانمند، برای توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش – محور، ‌پژوهش آموزش- محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، ‌فرهنگ سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند ‘ دانشگاه اسلامی' به کار گیرید.
توفیق روز افزون سرکارعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم. 
 
شایان ذکر است دکتر معین مقدس 2 آذر ماه ۱۴۰۰ از سوی دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سرپرستی دانشگاه  کوثر بجنورد منصوب شده بود‌.