رئیس دانشگاه کوثر:

شفاف بودن راهکار حل مشکلات است.

شفاف بودن راهکار حل مشکلات است.

 

رئیس دانشگاه کوثربا بیان اینکه یکی از مشکلات ما در جامعه وجود ابهامات است افزود: شفافیت در کارها یکی از راهکارهای حل مشکلات است.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی در چهارمین گردهمایی مدیران حقوقی دانشگاه ها، مجتمع های آموزش عالی، پژوهشکده های دولتی و پارک های علم و فناوری منطقه 9 کشور افزود:  شفاف بودن خصوصا در بحث های حقوقی باعث عدم تنش در کارها می شود.

وی ادامه داد: براساس برنامه های دولت تدبیر و امید حقوق شهروندی از موارد مهمی است که در دانشگاه ها هم نیاز به معرفی حقوق دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی است که مدیران حقوقی در این خصوص نقش مهمی دارند.

دکتر حسینی اظهار کرد: جلساتی که تشکیل می شود بایستی نتیجه و خروجی داشته باشد تا محور و مسیر انجام اموردر آینده باشد.

وی خطاب به مدیران حقوقی گفت: امیدواریم امور قراردادها با اشخاص حقیقی، حقوقی و ابنیه و سایر امور در منطقه 9 کشور به وحدت رویه برسیم و تمام قراردادها به صورت متحدالشکل بسته شود و این موضوع اعلام و ابلاغ شود.

گفتنی است در این نشست یک روزه مدیران حقوقی اهم مسائل حقوقی،نحوه اعتراض به اجرائیات تأمین اجتماعی درجهت ماده 38 قانئین تأمین اجتماعی، تعارض مصوبات هیأت امنای دانشگاه با سیر قوانین و مقررات از جمله بخشنامه های وزارت عتف و سایر وزارتخانه ها، ابهامات آیین نامه استخدامی اعضا غیرهیأت علمی و مدخلی بر ورود کمیسیون ماده 77 و 100 قانون شهرداری ها به ساخت و ساز دانشگاه ها را مورد بررسی قرار دادند.