شب شعر منطقه ای با حضور شروین سلیمانی شاعر طنز پرداز در بجنورد برگزار شد

با حضور شروین سلیمانی شاعر طنزپرداز کشور و شماری از شاعران برجسته استان شب شعر منطقه ای با عنوان " از زلال آب و آیینه " در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، این شب شعر همزمان با نمایشگاه منطقه ای توانمندی دانشجویان دختر در زمینه مد ، لباس و صنایع دستی با همکاری انجمن علمی معلمان زبان و ادبیات فارسی و دانشجویان برگزار شد.

بنابر این گزارش در این شب شعر علاوه بر حضور شاعر برجسته کشوری شروین سلیمانی شاعرانی از جمله حسن روشان، یوسفعلی یوسف نژاد، تکتم رمضانی، جواد کلیدری، محمد امین رمضان زاده ، مائده موسوی، مهرداد اسماعیل نژاد، علی نقویان، محمود صوفی، محمد حسن رضایی ، محمد انصاری و شمار دیگری از شاعران برجسته استان حضور داشتند و به شعر خوانی پرداختند.

 بر اساس این گزارش دانشجویان دختر استان های مختلف کشور با برپایی 53 غرفه توانمندی های خود را در زمینه مد، لباس و صنایع دستی در این نمایشگاه به معرض دید علاقه مندان و هنرمندان گذاشتند.

در این نمایشگاه دانشجویان دختر و کارآفرینان از استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، مازندران، گلستان، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و سیستان و بلوچستان دست آفرینه های خود را به نمایش گذاشتند.

در حاشیه این نمایشگاه برنامه های مختلفی از جمله شب شعر، کارگاه های مفهومی ، میزگرد تخصصی برگزارشد.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه سیاه چادر های عشایر برپا شده است که غذاهای سنتی و انواع نان ها عرضه می شود.

این نمایشگاه با همکاری وزارت علوم، تحقیقیات و فناوری، معاونت فرهنگی این وزارتخانه و معاونت امور زنان و خانواده دفتر ریاست جمهوری برگزار شده است.

این نمایشگاه منطقه ای، 7 تا 11 اردیبهشت ماه در روز بازار بجنورد برای نمایش به علاقه مندان دایر است.