در دانشگاه کوثر انجام شد؛

رونمایی از اندیشکده راهبردی برنامه ریزی اقتصادی توریسم و اکوتوریسم

رونمایی از اندیشکده راهبردی برنامه ریزی اقتصادی توریسم و اکوتوریسم

اندیشکده راهبردی برنامه ریزی اقتصادی توریسم و اکوتوریسم در توسعه استان خراسان شمالی با حضور دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر دانشگاه کوثر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، در این آیین دکتر علیرضا حسینی با تأکید بر اینکه به اتاق فکر و خردجمعی اعتقاد دارم گفت: از جمع های راهبردی و اندیشکده ها حمایت می کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: میراث فرهنگی ناملموس پلی است که گذشته را به حال و حال را به آینده پیوند می دهد.

حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی تأکید کرد:  حفظ این میراث و ترویج و توسعه آن در پرتو توجه به صنعت گردشگری مورد توجه ما قرار دارد.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خراسان شمالی با تاکید بر ضرورت «انقلابی بودن، ماندن و عمل کردن» گفت: باید با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات کشوردر جهت رسیدن به آرمانها تزریق فکر انقلابی و دینی بیشترداشته باشیم.

سرهنگ مرادی  بیان داشت: در عمل به دانشجویان نشان بدهیم که اگر میخواهیم انقلابی فکر کنیم در چه حوزه هایی باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی مقدم مسئول سازمان بسیج اساتید استان با بیان اینکه در بسیج اندیشکده های مختلف داریم افزود: امید است با رونمایی اندیشکده راهبردی برنامه ریزی اقتصادی توریسم و اکوتوریسم در دانشگاه کوثر این بخش جهت توسعه استان خراسان شمالی  مورد مطالعه قرار گیرد.

گفتنی است این مراسم با حضوردکتر علیرضا حسینی، سرهنگ مرادی معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ، حجت الاسلام ابراهیمی مقدم مسئول سازمان بسیج اساتید استان و جمعی از اساتید بسیج به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه کوثر برگزار شد.