دیدار هیأت رئیسه دانشگاه کوثر با دکتر محمد وحیدی نماینده مجلس شورای اسلامی

دیدار هیأت رئیسه دانشگاه کوثر با دکتر محمد وحیدی نماینده مجلس شورای اسلامی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه کوثر دیدار کرد. 
در این دیدار، دکتر معین مقدس سرپرست دانشگاه کوثر، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها)، اظهار داشت: دانشگاه کوثر در عمر ده ساله خود، با حضور بیش از 70 عضو هیأت علمی و ١٠٠ کارمند،  در حال حاضر نزدیک به 4000 دانشجو  دارد که در 21 رشته کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مشغول به تحصیل هستند. 
وی تاکید کرد: دانشگاه‌های در حال توسعه در زمینه‌ی ارتقای زیر ساخت‌های متعدد نظام آموزش عالی، نیازمند نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی هستند تا ردیف بودجه‌های لازم در این خصوص ایجاد و یا افزایش یابد.
دکتر وحیدی ضمن تبریک روز زن، حضور پررنگ بانوان در جامعه دانشگاهی را مایه خرسندی دانست و اظهار داشت: این دانشگاه در زمینه امید بخشی و آرامش به خانواده‌ها موثر بوده است. 
وی ادامه داد: دانشگاه باید در حل گره‌های کشور موثر باشد و پژوهش‌ها به سمت کاربردی شدن سوق داده شود و باید بر این باور باشیم که علم را به سطح زندگی مردم ببریم.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات وفناوری مجلس، در خصوص ساختمان آموزشی ۱۹ مهر که دارای زیربنای شش هزار مترمربع و نزدیک به  75 درصد پیشرفت فیزیکی است عنوان کرد: باید تلاش شود تا هرچه زودتر این پروژه به بهره‌برداری برسد. 
وی ادامه داد: با توجه به همجواری ساختمان آموزشی ١٩ مهر با موسسه آموزش عالی اشراق، اجاره فضای آموزشی این موسسه می‌تواند در روند پیشرفت دانشگاه کوثر و بهره‌برداری هر چه سریعتر پروژه ساختمان آموزشی 19 مهر مؤثر  باشد.  
وی در پایان بیان کرد: امیدواریم دانشگاه کوثر همچنان به رشد چشمگیر خود در سال‌های آتی ادامه دهد و مشکلات موجود مرتفع گردد.
در پایان این نشست، مسئولین دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه کوثر به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند و دکتر وحیدی به آنها پاسخ و قول پیگیری موارد طرح شده را داد.