دیدار رئیس دانشگاه کوثر با فرمانده انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

دیدار رئیس دانشگاه کوثر با فرمانده انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی
رئیس دانشگاه کوثر با اشاره به اینکه ناجا همواره در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، گفت: تلاش پلیس به عنوان یک نیروی6 مردم مدار، بسیار قابل تقدیر و تحسین است. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دکتر"حسینی" امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: قشر دانشگاهی به ویژه دانشگاه کوثر آماده هر گونه همکاری و ارائه خدمات به پرسنل شریف ناجا است.
وی با اشاره به اینکه ناجا همواره به صورت شبانه روزی برای امنیت و آرامش در سطح جامعه تلاش می کند، افزود: با صمیم قلب علاقه مندیم تا در خدمت دوستانمان در نیروی انتظامی باشیم.
رئیس دانشگاه کوثر با بیان اینکه امروز نگرش مردم نسبت به ناجا، یک نگرش بسیار مطلوب و خوب است، تصریح کرد: پلیس ثابت کرده که یک نیروی مردم مدار است و همین موضوع رمز ماندگاری و موفقیت پلیس است.
دکتر حسینی ادامه داد: با بررسی ها و تحقیقاتی که انجام شده مشخص شده است که امروز حس مشارکت و همدلی مردم با این نیروی خدمت گذار بیش از پیش است.
سردار "سعید مطهری زاده" فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی نیز در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: پلیس تمام اقدامات و ماموریت های خود را بر اساس دانش محوری و هوشمندی انجام می دهد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه کشف جرائم نیز تمام اقدامات علمی انجام می شود، افزود: پلیس با مد نظر قرار دادن تمام معضلات و مشکلات جامعه، برآورد های علمی لازم را تهیه و در ماموریت های خود به کار می بندد و همین موضوع باعث شده تا امروز پلیس ما به یک پلیس هوشمند تبدیل شود.
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی ادامه داد: همکاری پلیس و جامعه دانشگاهی باعث خواهد شد تا معضلات و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه کنترل شود.
سردار مطهری زاده خاطر نشان کرد: پلیس امروز تمام ماموریت های خود را بر پایه هوشمند سازی انجام می دهد و بحث امنیت پایدار نیز مهمترین موضوعی است که همواره مورد توجه قرار می گیرد.