در دیدارنوروزی رئیس دانشگاه با اعضای هیأت علمی و کارکنان عنوان شد؛

دکترعلیرضا حسینی؛ دانشگاهیان با تربیت نیروی کارآفرین به رونق تولید کمک کنند

دکترعلیرضا حسینی؛ دانشگاهیان با تربیت نیروی کارآفرین به رونق تولید کمک کنند


در دیدارنوروزی رئیس دانشگاه با اعضای هیأت علمی وکارکنان دکتر علیرضا حسینی بر تربیت نیروی متخصص و کارآفرین توسط دانشگاهیان در سال رونق تولید تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر حسینی با تبریک سال نو افزود: حوادث طبیعی در بعضی از نقاط کشور کام هم وطنانمان را تلخ کرده است که در هیأت رئیسه تصمیم گرفته شد برای کمک به سیل زدگان با اعلام اعضا هیأت علمی و کارکنان از حقوق آنها کسر وبه حساب های اعلام شده واریز شود.
وی با بیان اینکه از 21 شهریور ماه تا پایان سال 97 کارهای زیادی برای پیشرفت و توسعه در دانشگاه انجام شده است گفت: در سال 97 با پیگیری و رایزنی در مجلس و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بودجه دانشگاه 28درصدی افزایش داشت.
دکتر علیرضا حسینی با بیان اینکه تمام مطالبات اشخاص از دانشگاه در سال گذشته  پرداخت شده است وادامه داد: از ابتدای اردیبهشت ٩٨ ساخت و ساز پروژه مهر دانشگاه واقع در تخت ارکان آغاز خواهد شد.
وی بیان داشت: با پیگیری و رایزنی های انجام شده موفق به اخذ یک رشته کارشناسی و دو رشته در کارشناسی ارشد در سال جدید شد  و افزود: برنامه راهبردی دانشگاه در اتاق فکر جهت اجرا مصوب شده است.
دکتر علیرضا حسینی با بیان  اهمیت آرامش کارکنان واساتید گفت: مهدکودک وابسته به دانشگاه جهت رفاه و آسودگی خاطر کارکنان راه اندازی خواهد شد.